- Cześć, Directioners! – zawołał Liam, zaczynając twitcama. – Długo by opowiadać, jak cudownie jest tutaj w USA, ale bardzo tęsknimy za fanami z Wielkiej Brytanii i Irlandii. Po powrocie zrobimy dla Was podpisywanie płyt i spotkania. Bardzo dziękujemy za wspieranie nas, nawet jak jesteśmy tak daleko..
- Eh – westchnęłaś, siedząc przed monitorem – dlaczego on musi być taki idealny? I dlaczego nigdy nie przyjadą do Polski? Co my im takiego zrobiłyśmy? – mruczałaś, pijąc Frugo.
- Mamy dla Was jeszcze jedną informację, konkretnie dla Polish Directioners!
- Taaa, że nigdy do nas nie zawitacie? To już wiemy..
- Przyjedziemy do Polski za miesiąc.
- Super..ŻE CO?! – z wrażenia zakrztusiłaś się napojem – Hahahaha, dobry żart. – „Good joke” – napisałaś w twicie do Liama.
- To nie jest żart. – powiedział Payne, uśmiechając się do monitora. – Naprawdę. Odwiedzimy Łódź, Warszawę i Trójmiasto. W każdym z miast damy dwa koncerty i zrobimy spotkanie dla fanów..
- AAAAAAA! – zaczęłaś się drzeć na całe gardło.
- Dlaczego akurat Polska? Dlatego, że chcemy pokazać, że zauważamy Wasze starania. Niestety, mało odpisujemy na twity dlatego, że jest ich bardzo, bardzo wiele. Nasze komórki często nie wytrzymują takiej ilości nowych wiadomości i po prostu się zawieszają. Nie myślcie, że Was ignorujemy! Więc, Hello Poland, zaczynamy 1 lipca w Gdańsku! – nie mogłaś uwierzyć własnym uszom, to było zbyt cudowne..
*miesiąc później, dzień przyjazdu 1D do Polski*
- LIAM, I LOOOOVE YOU! – darłaś się najgłośniej jak mogłaś – HAZZA, I LOOVE YOU! – Harry zareagował. Starał się z Tobą złapać kontakt wzrokowy, ale Ty cały czas śledziłaś wzrokiem Liama. W końcu, nie wytrzymał i podeszł.
- Hi, I’m Harry Styles! – powiedział, stając tuż przed Tobą. Cudem utrzymałaś się na nogach pod wpływem jego głosu.
- Omg, kocham Cię Harry! – krzyknęłaś i nie pytając o pozwolenie, przytuliłaś go.
- Zła fanka! Puść Hazzę! Zła, zła fanka! – wołał Paul starając się odciągnąć Ciebie od Loczka.
haaahha XDD kocham Twoje imaginy, są genialne, zwłaszcza ten z Prima Aprilis♥
OdpowiedzUsuńHahahaha! <3 Rozwaliły mnie te słowa Paula ' Zła fanka! Puść Hazzę! ....'. A tak w ogóle to świetnie piszesz ;)
OdpowiedzUsuńImagin świetny ( jak zawsze) :) tylko szkoda, że tak nie jest naprawdę :(
OdpowiedzUsuń